گل موزیک

دانلود آهنگ جدید

گل موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ یکشنبه غم انگیز فیلم Gloomy Sunday

دانلود آهنگ یکشنبه غم انگیز فیلم Gloomy Sunday

دانلود آهنگ یکشنبه غم انگیز رضا یزدانی

آهنگ یکشنبه غم انگیز

 

ادامه مطلب ...

دانلود نوحه جان آقا سنه قربان آقا سید مجید بنی فاطمه

دانلود نوحه جان آقا سنه قربان آقا سید مجید بنی فاطمه

نوحه زیبای ترکی فارسی مجید بنی فاطمه

جان آقا سنه قربان آقا

 

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ نوحه چنگ دل آهنگ دل کش میزند

دانلود آهنگ نوحه چنگ دل آهنگ دل کش میزند

دانلود آهنگ نوحه زیبای غلام کویتی پور به نام چنگ دل

Download Nohe Gholam Kuwaitipour Chang Del

چنگ دل آهنگ دل کش میزند

 

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان پرسه

دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان پرسه

Download New Music Soheil Mehrzadegan – Parseh

دانلود آهنگ پرسه سهیل مهرزادگان

 

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ جدید ایوان بند بام تهران

دانلود آهنگ جدید ایوان بند بام تهران

Download New Music Evan Band – Bame Tehran

بزودی …

 ایوان بند بام تهران

متن آهنگ بام تهران ایوان بند

قلب منی قلب منی تا کی میخوای درد کنی به سمت این دیوونه کاش یه شب عقبگرد کنی
یه شهرو من یکی یکی واسطه میکنم بیای ببین سر تو با خودم دارم چه میکنم بیای

دانلود آهنگ ایوان بند بام تهران

ــــــــــــــــــــــــــــــ

دانلود آهنگ های ایوان بند