گل موزیک

دانلود آهنگ جدید

گل موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید معین راهبر به نام مهربونم رفت

دانلود آهنگ جدید معین راهبر به نام مهربونم رفت

Download New Music Moein Rahbar – Mehraboonom Raft

  ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ علیرضا روزگار اوج آرزو

Download New Music Alireza Roozegar – Owje Arezoo

آهنگ این اوج آرزومه من کنارت باشم فقط تنهاییاتو پر کنم مراقبت کنم ازت

دانلود آهنگ علیرضا روزگار اوج آرزو

متن آهنگ اوج آرزو علیرضا روزگار

من به همینم راضیم فقط نگاه کنی منو ببین چه شعری میسازم همین نگاه کردنو
من به همینم راضیم بسازی با دلم یکم وقتی که میبینی جایی منو رو برنگردونی ازم
رو برنگردونی ازم …
این اوج آرزومه من کنارت باشم فقط تنهاییاتو پر کنم مراقبت کنم ازت
این اوج آرزومه که تکیه بدی به شونه هام از حست واسم بگی که دلتنگ میشی برام
این اوج آرزومه من کنارت باشم فقط تنهاییاتو پر کنم مراقبت کنم ازت
این اوج آرزومه که تکیه بدی به شونه هام از حست واسم بگی که دلتنگ میشی برام

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار اوج آرزو با لینک مستقیم

تو خوشگل تر از هر خوشگل زیبایی تویی کل خیالم توی تنهایی
چشام وقتی به چشمات آخه میوفته جداییش کار من نیست به نگات قفله
من به همینم راضیم که بی خبر نشم ازت حتی شده از دور واسه یه لحظه گاهی ببینمت فقط
من به همینم راضیم یه وقتا هم صحبت شیم تو بیداری اگه نشد به خواب هم دعوت شیم
به خواب هم دعوت …
این اوج آرزومه من کنارت باشم فقط تنهاییاتو پر کنم مراقبت کنم ازت
این اوج آرزومه که تکیه بدی به شونه هام از حست واسم بگی که دلتنگ میشی برام
این اوج آرزومه من کنارت باشم فقط تنهاییاتو پر کنم مراقبت کنم ازت
این اوج آرزومه که تکیه بدی به شونه هام از حست واسم بگی که دلتنگ میشی برام

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی و ایمان قیاسی یادش بخیر

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی و ایمان قیاسی یادش بخیر


Download New Music Iman Ghiasi & Milad Babaei – Yadesh Bekheir


تیتراژ برنامه ماه عسل ویژه شبهای قدر 


 آهنگ جدید میلاد بابایی و ایمان قیاسی بنام یادش بخیر 

  ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ سیاوش قمصری میمیرم واسه تو

دانلود آهنگ سیاوش قمصری میمیرم واسه تو

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام میمیرم واسه تو

Download New Music Siavash Ghamsari – Mimiram Vase To In Golpamusic

دانلود آهنگ سیاوش قمصری میمیرم واسه تو

متن آهنگ میمیرم واسه تو سیاوش قمصری

میمیرم واسه تو کاش بشه دلتو بسپاری به من ساده هوش و حواسمی یه همچین آدمی از سرم خیلی زیاده
میمیره واسه تو دلی که غیر تو هیچ کسو نمیخوادش بد عادته بهت کوتاه بیاد دلت کم میکنی از بارش
بیا که دلم به غیر تو بی اعتماده لعنت به اونی که این بهونه ها رو دست تو داده
بیا که دلم به غیر تو بی اعتماده بگو که کی این لجبازیارو یاد تو داده

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری میمیرم واسه تو با لینک مستقیم

سخته برات حتی یه روز تو جای من بودی شروع میشه همه چی از یه عشق معمولی
ته دلم به رابطه ام یه حس خوب دارم من رو نگات حتی صدات یه جورایی ضعف دارم
بیا که دلم به غیر تو بی اعتماده لعنت به اونی که این بهونه ها رو دست تو داده
بیا که دلم به غیر تو بی اعتماده بگو که کی این لجبازیارو یاد تو داده